Stockmanni personalijuht Jane Pannel ja restoraniärimees Kristjan Peäske jagavad saates "Teeninduse teejuht" kogemust hooajaliste töötajatega. Saates tuleb jutuks, kas hooajaliste töötajate motiveerimine ja hoidmine on keeruline.
- Stockmanni personalijuht Jane Pannel, restoraniärimees Kristjan Peäske ja saatejuht Alyona Stadnik. Foto: Äripäev
Stockmanni personalijuht räägib oma kogemusest, kuidas nemad värbavad töötajaid näiteks Hullude Päevade kampaania raames. Kuidas värvata suveks parimad ja kuidas hoida suhteid tugevana nii töötajate kui ka klientidega?
„Ma väga siiralt kutsun kõiki noori teenindusse tööle lihtsalt sellel põhjusel, et ehitada endale üles selline tore teadmiste pagas, mida tähendab teise inimese teenindamine, heas mõttes teenimine. Mida tähendab, et ma panen teise inimese huvid mõneks ajaks enda huvidest kõrgemale,“ räägib Peäske.
Saatekülalised panevad inimestele südamele, et suvel võib tõesti hooajalisi töötajaid teeninduses kohata ning kutsuvad üles nendesse heatahtlikult suhtuma.
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Hooajalised töötajad – võimalus või väljakutse?
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!