Kuidas teha oma brändile auditit ning mida võib kaasa tuua brändikeele uuendamine, uurib saade "Eetris on turundusuudised".
- Saatejuht Keit Ausner, Interstudio COO Anneli Pajumaa, Hable tegevjuht Otto Jaansoo ja Interstudio toote- ja brändijuht Tatjana Kosminskaja. Foto: Äripäev
Saatekülalisteks on disaini- ja digiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo ning Interstudio toote- ja brändijuht Tatjana Kosminskaja ja COO Anneli Pajumaa.
Jaansoo selgitab, kuidas teadlikult valida ja kombineerida brändi värve ning fonte, et need toetaksid ettevõtte identiteeti, ning toob välja suurimad vead, mida ettevõtted brändingu puhul teevad. Lisaks käsitletakse saates samm-sammult brändikeele auditi protsessi, mis aitab kuulajal hinnata, kas praegune brändikeel vastab ettevõtte väärtustele ja turupositsioonile.
"Brändikeele regulaarne uuendamine näitab ettevõtte uuendusmeelsust ja ajaga kaasas käimist," selgitas Jaansoo. "Uus brändikeel toob kaasa uut energiat ning kinnitab nii sise- kui välistasandil ettevõtte kvaliteeti ja professionaalsust."
Anneli Pajumaa ja Tatjana Kosminskaja jagasid Interstudio kogemusi visuaalse identiteedi arendamisel ning rääkisid, kuidas nende käive on brändiuuenduste toel kahekordistunud. "Õigesti tehtud bränding loob emotsionaalse sideme klientidega ja tõstab sind konkurentide seast esile. See on ettevõtte suurim vara," rääkis Kosminskaja.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kuidas luua brändikeelt, mis aitab sinu ettevõttel silma paista ja eristuda konkurentidest?
Seotud lood
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.