Hommikuprogrammis käis külas iduettevõtte ContentGecko asutaja Risto Rehemägi, kellega rääkisime sellest, kuidas panna ChatGPT sinu toodet soovitama.
Juttu tuli sellest, kuidas tuleks enda veebilehte üles ehitada, et ChatGPT selle üles leiaks.
"Kui sinu restoran on uuem kui ChatGPT viimane uuendus või treening, siis sinu restorani ta üles ei leia," rääkis Rehemäe.
Intervjuust selgus, et ettevõtted peavad üha enam vaeva nägema, et tehisintellekt ettevõtte veebilehe üles leiaks.
Rehemägi rääkis, et tehisintellekti saab ka meelitada ja õpetada.
Tehisintellekti kasutamine on uus guugeldamine
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.