• OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • 15.07.24, 14:00

Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks

"Teeninduse teejuhi" saates võtame vaatluse alla kliendi teekonna kaardistamise ning selle, kuidas vastata kliendi ootustele sellel teekonnal.
Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisainer Mari Arnover ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimand.
  • Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisainer Mari Arnover ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimand. Foto: Äripäev
Selleks oleme saatesse kutsunud Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisaineri Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimandi, kes jagavad kuulajatele häid praktilisi nõuandeid, millele tähelepanu pöörata. Lisaks avab saates Reimand Tele2 klienditeekonna täpsed sammud.
Saates tuleb juttu sellest, milliseid meetodeid kasutada kliendi teekonna kaardistamisel ja kokku panemisel, millised peaksid olema tiimi rollid ning kuidas kliendi teekonda üldse testida? Samuti räägitakse sellest, kuidas erinevad kliendi teekonnad füüsilises kaupluses ja e-kanalis. Saate lõpus jagatakse soovitusi teistele ettevõtetele, kes soovivad kliendi teekonda kaardistada või parendada.
Saadet juhib Maarit Eerme.
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele