"Teeninduse teejuhi" saates võtame vaatluse alla kliendi teekonna kaardistamise ning selle, kuidas vastata kliendi ootustele sellel teekonnal.
- Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisainer Mari Arnover ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimand. Foto: Äripäev
Selleks oleme saatesse kutsunud Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisaineri Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimandi, kes jagavad kuulajatele häid praktilisi nõuandeid, millele tähelepanu pöörata. Lisaks avab saates Reimand Tele2 klienditeekonna täpsed sammud.
Saates tuleb juttu sellest, milliseid meetodeid kasutada kliendi teekonna kaardistamisel ja kokku panemisel, millised peaksid olema tiimi rollid ning kuidas kliendi teekonda üldse testida? Samuti räägitakse sellest, kuidas erinevad kliendi teekonnad füüsilises kaupluses ja e-kanalis. Saate lõpus jagatakse soovitusi teistele ettevõtetele, kes soovivad kliendi teekonda kaardistada või parendada.
Saadet juhib Maarit Eerme.
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.