Tallinna uue linnaarhitekti Andro Männi sõnul ei ole linnaplaneerimises autod kõige olulisem punkt, kuid on inimeste jaoks erutav ja radikaliseeruv teema.
- Andro Mänd asub linnaarhitekti ametikohale augustis. Foto: Rauno Volmar/Ekspress Meedia/Scanpix
Autod ei ole saatanast ning neist ei saa mööda vaadata, samas ei saa linnaplaneerimise vaatepunktist autoteid lõpmatult laiendada, rääkis Mänd Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta ütles, et kahe äärmuse vahel tuleb leida tasakaal ning tõi näiteks Tallinna vanalinna ja Liivalaia tänava. Vanalinn on praktiliselt autovaba ning Liivalaia tänav on nii autokeskne, et seal jalakäijana ei soovi keegi viibida.
Samuti sõnas Mänd, et just suurte magistraalidega linnades tekib autostumine, kuid suured autotänavad inimsõbralikus linnas pole isegi vajalikud.
Juttu tuli ka ühistranspordi edendamisest, Tallinna peatänava ideest ning teiste omavalitsustega koostööst.
Intervjueeris Laura Saks.
Tallinna linnaarhitekt: autod on olulised, aga sõiduteid ei saa lõpmatult juurde ehitada
Seotud lood
Juunis taasloodud Tallinna linnaarhitekti ametikohale asub augustist Andro Mänd.
Saates tutvustab arhitekt Andro Mänd, mida tähendab valglinnastumine ja milliseid probleeme see endaga kaasa toob.
Ruumiameti koalitsioonilepingusse kirjutamise eest tuleb uut valitsust kiita, killustumisest tuleb lahti saada, kirjutab Eesti Arhitektide Liidu president Andro Mänd.
Tallinna Linnaplaneerimise Ameti juhi asetäitja Oliver Alver teeb isikliku ettevõtte alt kinnisvaraarendajatele projekte, mis saadetakse siis linnaplaneerimise ametisse menetlusse. Kuigi selline kahel toolil istumine pole seadusega keelatud, tekitab see võimaliku huvide konflikti olukorra.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.