• OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 500−0,11%6 040,28
  • DOW 30−0,22%44 684,4
  • Nasdaq 0,05%19 414,17
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2251,91%39 248,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%111,53
  • OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 500−0,11%6 040,28
  • DOW 30−0,22%44 684,4
  • Nasdaq 0,05%19 414,17
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2251,91%39 248,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%111,53
  • 12.08.24, 15:52

Kauplus meeldib e-poest rohkem: inimene on müügi tugisammas

Tele2 erakliendimüügi ja klienditeeninduse juht Kristi Juhandi ütles, et inimesed väärtustavad esindust kanalina päris kõrgelt, ning ta usub, et tulevikus hakatakse seda veelgi rohkem väärtustama.
Kristi Juhandi ja Alyona Stadnik.
  • Kristi Juhandi ja Alyona Stadnik. Foto: Äripäev
Saates "Teeninduse teejuht" rääkis Juhandi, et inimesed tahavad suhelda otse, inimfaktor ja naeratav teenindaja on nende jaoks oluline.
12 aastat Tele2 töötanud Juhandi avab saates kliendisuhtluse köögipoolt ning jagab, kuidas eelistused ja suhtluskanalid on ajas muutunud. Samuti räägib ta sellest, kuidas klientide vajadusi paremini kaardistada.
Kristi Juhandi kogemuslugu näitab, et klienditeenindus ei ole pelgalt tugi – see on ka müügi tugisammas. Kuulajatele antakse aimu nii tagasilöökidest kui ka edulugudest.
Kuidas muuta oma teenindust kliendisõbralikumaks? Mida toob kaasa tehisintellekt? Mida saame täna võtta kasutusse Euroopalt või Põhjamaadelt?
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Kauplus meeldib e-poest rohkem: inimene on müügi tugisammas
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele