• OMX Baltic−0,64%269,07
  • OMX Riga0,11%874,76
  • OMX Tallinn−0,13%1 720,67
  • OMX Vilnius−0,23%1 042,54
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,66%8 202,76
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,17
  • OMX Baltic−0,64%269,07
  • OMX Riga0,11%874,76
  • OMX Tallinn−0,13%1 720,67
  • OMX Vilnius−0,23%1 042,54
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,66%8 202,76
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,17
  • 13.08.24, 13:00

Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu ja väldi ressursi alahindamist

Osa ettevõtteid jääb tulemuste püüdmisel eesmärkidest kaugele, sest kiputakse alahindama, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B segmendis tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning idufirmades.
Alahindamine: jäämäe tipp on 10% jäämäe suurusest, enamik on veel all, mistõttu alahindame selle kogusuurust.
  • Alahindamine: jäämäe tipp on 10% jäämäe suurusest, enamik on veel all, mistõttu alahindame selle kogusuurust. Foto: DALL-E
“Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase alahindamisest. Juttu tuleb ka sellest, kuidas alahinnatakse seda, kui palju aega kulub meeskonnas uskumuste ümberkujundamiseks ja harjumuste muutmiseks.
Rooger ja Kase toovad näiteid klientide ja ka enda kogemustest, kus nad on olukordade alahindamisega kokku puutunud ning toovad välja, kuidas neid olukordi saab vältida.
Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu, ära alahinda
00:00

Seotud lood

Saated
  • 30.04.24, 13:00
Kogemuslood: kuidas müügi radikaalse ümberkorraldusega eesmärgini jõuda
"Nimed müügitahvlil" 50. juubelisaates tuleb juttu Dominate Salesi klientide kogemuslugudest, kes on olnud majandusraskustes ja pidanud tegema radikaalseid ümberkorraldusi müügis, et jõuda eesmärgini.
Saated
  • 21.05.24, 12:01
Viis märki, et sina või su müügitiim põletab päringuid
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase ohu märkidest, mis viitavad sellele, et sina või su müügitiim põletate päringuid.
Saated
  • 26.03.24, 13:00
Arengut piiravad mõtteviisid ja kuidas neid ületades paremate tulemusteni jõuda
Miks on nii, et osa meist (nii inimesed kui ettevõtted) suudab olenemata olukorrast pidevalt areneda, kuid suurem osa mitte? Kas üldse on mõistlik praegustes rasketes majandusoludes tegeleda arengu teemadega? Kuidas analüüsida enda või oma meeskonna hetkeseisu ja leida üles olulised arengukohad?
Saated
  • 27.02.24, 15:45
Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" jagavad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi oma hiljutisi kogemusi teenuse müümisest, kui vastas on teadlikud kliendid ja valdkonnas on tihe konkurents.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele