Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu ja väldi ressursi alahindamist
Osa ettevõtteid jääb tulemuste püüdmisel eesmärkidest kaugele, sest kiputakse alahindama, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B segmendis tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning idufirmades.
Alahindamine: jäämäe tipp on 10% jäämäe suurusest, enamik on veel all, mistõttu alahindame selle kogusuurust. Foto: DALL-E
“Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase alahindamisest. Juttu tuleb ka sellest, kuidas alahinnatakse seda, kui palju aega kulub meeskonnas uskumuste ümberkujundamiseks ja harjumuste muutmiseks.
Rooger ja Kase toovad näiteid klientide ja ka enda kogemustest, kus nad on olukordade alahindamisega kokku puutunud ning toovad välja, kuidas neid olukordi saab vältida.
Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu, ära alahinda