Dominate Sales'i tegevjuht Silver Rooger ja Katrin Muld Goldtime'ist. Foto: Äripäev
Üle 20 aasta juveelikaubanduses töötanud Katrin Muld räägib saates müügitöö keerukustest, aga ka sellest, mis teeb töö tema jaoks nauditavaks. Analüüsime, millised oskused on vajalikud, et jaemüügis edukas olla.
Saatejuht on Dominate Sales'i tegevjuht Silver Rooger.
Üle 20 aasta müügitööd: selle ajaga õpib nii mõndagi
Klientidega kohtumas käies on näha kiireid aegu ja ka natuke „mugavustsoonis“ aegu, kus öeldakse kindlalt – eesmärk on täidetud, või tehakse viimaseid pingutusi selle täitmise suunas.
Saates "Nimed müügitahvlil" vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte ühe värskeima liikme, endise muusiku, ettevõtja, pulmaisa ja tänaseks kogenud müügiinimese, müügitreeneri ja coach'i Sander Kahuga.
Osa ettevõtteid jääb tulemuste püüdmisel eesmärkidest kaugele, sest kiputakse alahindama, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B segmendis tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning idufirmades.
"Nimed müügitahvlil" 50. juubelisaates tuleb juttu Dominate Salesi klientide kogemuslugudest, kes on olnud majandusraskustes ja pidanud tegema radikaalseid ümberkorraldusi müügis, et jõuda eesmärgini.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”