• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 03.12.24, 13:00

Üle 20 aasta müügitööd: selle ajaga õpib nii mõndagi

Tippmüüja Katrin Muld Goldtime'ist jagab saates "Nimed müügitahvlil" oma õppetunde ja lugusid sellest, mis ehete müügi kulisside taga toimub.
Dominate Sales'i tegevjuht Silver Rooger ja Katrin Muld Goldtime'ist.
  • Dominate Sales'i tegevjuht Silver Rooger ja Katrin Muld Goldtime'ist. Foto: Äripäev
Üle 20 aasta juveelikaubanduses töötanud Katrin Muld räägib saates müügitöö keerukustest, aga ka sellest, mis teeb töö tema jaoks nauditavaks. Analüüsime, millised oskused on vajalikud, et jaemüügis edukas olla.
Saatejuht on Dominate Sales'i tegevjuht Silver Rooger.
Üle 20 aasta müügitööd: selle ajaga õpib nii mõndagi
00:00

Seotud lood

Saated
  • 05.11.24, 13:00
Et aasta lõpp ära ei kukuks. Kogenud müüjate nõuanded järgmisteks kuudeks
Klientidega kohtumas käies on näha kiireid aegu ja ka natuke „mugavustsoonis“ aegu, kus öeldakse kindlalt – eesmärk on täidetud, või tehakse viimaseid pingutusi selle täitmise suunas.
Saated
  • 10.09.24, 13:07
Sander Kahu teekond rokkstaarist müügitreeneriks – karjäärikäänakud ja elulised õppetunnid
Saates "Nimed müügitahvlil" vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte ühe värskeima liikme, endise muusiku, ettevõtja, pulmaisa ja tänaseks kogenud müügiinimese, müügitreeneri ja coach'i Sander Kahuga.
Saated
  • 13.08.24, 13:00
Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu ja väldi ressursi alahindamist
Osa ettevõtteid jääb tulemuste püüdmisel eesmärkidest kaugele, sest kiputakse alahindama, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B segmendis tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning idufirmades.
Saated
  • 30.04.24, 13:00
Kogemuslood: kuidas müügi radikaalse ümberkorraldusega eesmärgini jõuda
"Nimed müügitahvlil" 50. juubelisaates tuleb juttu Dominate Salesi klientide kogemuslugudest, kes on olnud majandusraskustes ja pidanud tegema radikaalseid ümberkorraldusi müügis, et jõuda eesmärgini.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 13:43
Tehnopoli AI kiirendisse käib uus värbamine
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele