Et aasta lõpp ära ei kukuks. Kogenud müüjate nõuanded järgmisteks kuudeks
Klientidega kohtumas käies on näha kiireid aegu ja ka natuke „mugavustsoonis“ aegu, kus öeldakse kindlalt – eesmärk on täidetud, või tehakse viimaseid pingutusi selle täitmise suunas.
Dominate Salesi projektijuhid Mardo Kase ja Sander Kahu. Foto: Äripäev
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" käsitlevad Dominate Salesi projektijuhid Sander Kahu ja Mardo Kase teemasid, mida aasta lõpus juhid, müügijuhid ega ka müügiinimesed unustada ei tohiks. Olenemata sellest, kas eesmärgid on juba täis või tehakse viimaseid pingutusi, ei tohiks kliente ja ideaalset protsessi unustada.
Et aasta lõpp ära ei kukuks. Kogenud müüjate nõuanded järgmisteks kuudeks
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase ohu märkidest, mis viitavad sellele, et sina või su müügitiim põletate päringuid.
Saates "Nimed müügitahvlil" vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte ühe värskeima liikme, endise muusiku, ettevõtja, pulmaisa ja tänaseks kogenud müügiinimese, müügitreeneri ja coach'i Sander Kahuga.
"Nimed müügitahvlil" 50. juubelisaates tuleb juttu Dominate Salesi klientide kogemuslugudest, kes on olnud majandusraskustes ja pidanud tegema radikaalseid ümberkorraldusi müügis, et jõuda eesmärgini.
Miks on nii, et osa meist (nii inimesed kui ettevõtted) suudab olenemata olukorrast pidevalt areneda, kuid suurem osa mitte? Kas üldse on mõistlik praegustes rasketes majandusoludes tegeleda arengu teemadega? Kuidas analüüsida enda või oma meeskonna hetkeseisu ja leida üles olulised arengukohad?
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.