Telia juhi Holger Haljandi sõnul tahtis ettevõte klientide kiiremale intenternetipaketile automaatselt üleviimisega head, kuid seda käiku hakati kasutama valeväidetega Telia vastu.
- Telia Eesti juht Holger Haljand läheb peagi Soome Teliat juhtima. Foto: Telia Company
“Kurb selle asja juures on see, et seda on halvasti ära kasutanud või enda upitamiseks paljud osapooled meie vastu ära kasutanud – on need poliitikud, konkurendid või meedia – ja veel kasutanud valeväiteid ja levitanud laimu,” rääkis
Holger Haljand.
Äripäeva raadio hommikuprogrammis antud intervjuus selgitas ta, miks Telia viis kliendid automaatselt üle kallima hinna ja suurema mahuga internetipakettidele ja mida nad teeksid järgmisel korral teisiti.
Samuti rääkis Haljand, miks pole konkurentidel alust lükata enda pakettide hindu Telia kõrgete kaabelvõrgu tasude kaela. “Sellepärast ongi ilmselt mingid hädaabimeetmed vastu võetud, et kuidas võita kliente üle nii, et konkurente laimata. See on konkurentsiolukorras kõige koledam osa, sellest on kõige rohkem kahju,” ütles ta.
Intervjuus rääkis Haljand veel, miks peavad kliendid Eestis kauplema sideteenuste pakkujatelt
soodustust nagu Egiptuse turul, miks on Lätis ja Leedus internet odavam ja miks ei suudaks riik Telialt kaabelvõrgu ülevõtmisel pakkuda odavamat teenust. Juttu tuli ka sellest, mis eesmärkidega läheb
Holger Haljand Soome Teliat juhtima.
Küsis Laura Saks.
Telia juht süüdistab konkurente, poliitikuid ja meediat laimamises
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänu Telia käitumisele on sideteenuste turu hädad kogu oma inetuses avalikkuse ees alasti. Nüüd ei ole muud kui üheskoos muutusi nõuda, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Nimetame asju õigete nimedega, see pole proovipakkumine, vaid ühepoolselt inimestele kallima internetiteenuse kehtestamine väikese klausliga, kõlas saates “Äripäev eetris”.
Lisatud Telia kommentaar
Tarbijate ühepoolne kallimale paketile viimine vajaks sotsiaaldemokraatide juhi Lauri Läänemetsa hinnangul tarbijakaitse tugevamat sekkumist.
Äris, kus kliendile saab teha 70% allahindlust, on midagi väga valesti. Telia otsib lolle, kirjutab Äripäeva ajakirjanik Eget Velleste.
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.