Põhja-Euroopa suurima finantsgrupi Nordea Bank Abp Eesti filiaalil on põhjust võimsa kasvu üle rõõmu tunda – kui aasta tagasi jaanuaris oli palgal 160 inimest, siis tänavu tähistab teeninduskeskus 400 töötaja täitumist. Siht on paisutada kollektiivi veel vähemalt 100 inimese võrra sel aastal.
- Nordea Bank Abp Eesti filiaali töötajad. Foto: Julia-Maria Linna
Nordea Bank Abp Eesti filiaali juhi Jelena Trummi sõnul on nende puhul tegu kasvava organisatsiooniga, mis pakub palju huvitavaid arenguvõimalusi ning võimalust karjääriks.
"Nordeal on Tallinnas ööpäevaringne kõnekeskus ja back office. Veel asub Eestis finantskuritegevuse ennetamise üksus, ja need kõik teenindavad Nordea Gruppi Skandinaavias,“ räägib Trumm ja lisab, et just seetõttu vajatakse peamiselt Põhjamaade keelte soome, rootsi, taani ja norra keele oskusega inimesi.
Meil on tööl 17 rahvust ja töökeel on inglise keel, mistõttu ei pea meile tööleasuja valdama eesti keelt. Meil on põnev keskkond, kus kohtuvad erinevad inimesed ja kultuurid
Nordea Eesti filiaali juhi sõnul on mainitud töökohad sobilikud kõigile hea keeltepagasiga inimestele, iseäranis välisüliõpilastele ning neile, kes on mõneks ajaks kas Soome, Rootsi, Norra või Taani elama läinud, kuid nüüd tagasi Eestis. "Otsime erineva keeletasemega inimesi, sest protsesse on mitmesuguseid. On ka töökohti, kus peamine töökeel on inglise keel,“ kirjeldab Trumm ja märgib, et kõik tööd nõuavad peale keeleoskuse juurde ka analüütilist mõtlemist.
Iga töötaja saab põhjaliku väljaõppe
Nordea Eesti teeninduskeskusesse tööle asujale pakutakse põhjalikku koolitust, mille pikkus ja maht sõltuvad ametikohast ja varasemast töökogemusest. „On teatud protsesse, kus väljaõpe on lausa kaks kuud pikk, mõned protsessid on jälle lihtsamad, kus saab hakkama ühe kuuga,“ sõnab Nordea Bank Abp Eesti filiaali personalipartner Joole Kuljus-Triik.
Kuna koolitus on põhjalik, ei pea personalipartneri sõnul pelgama panganduses töötamise kogemuse puudumist, kui keeleoskus on suus. „Kui matemaatilist ja analüütilist mõtlemist on ja inimesele meeldib see, siis tavaliselt saab väljaõppega kõik selgeks.“
Multikultuurne töökeskkond kui lisaboonus
Peale põneva töö ja arenguvõimaluste peab personalipartner suureks plussiks multikultuurset kollektiivi. "Meil on tööl 17 rahvust ja töökeel on inglise keel, mistõttu ei pea meile tööleasuja valdama eesti keelt. Meil on põnev keskkond, kus kohtuvad erinevad inimesed ja kultuurid,“ kinnitab Kuljus-Triik.
Kui praegu on Nordea Eesti teeninduskeskuses tööl 400 inimest, siis aasta lõpuks peaks töötajate arv olema 500 ümber. "Alles oktoobris tähistasime 300 töötaja täitumist, vähem kui nelja kuuga oleme kasvanud 100 inimese võrra“, räägib Jelena Trumm.
- Nordea Bank Abp Eesti filiaali personalipartner Joole Kuljus-Triik (vasakul) ja Nordea Bank AbpEesti filiaali juht Jelena Trumm. Foto: Julia-Maria Linna
Nordea teeninduskeskus kuulub Nordea Bank Abp gruppi, mis on 30 000 töötajaga Põhja- Euroopa suurim finantsinstitutsioon.
Eestist toetatakse Nordea Bank Abp grupi Põhjamaade äriüksusi finantsja kõnekeskuse teenuste ning finantskuritegude ennetamise alal ning teenuseid pakutakse soome, rootsi ja inglise keeles.
Seotud lood
Põhja-Euroopa suurima finantsgrupi Nordea Bank Abp Eesti filiaalil on põhjust võimsa kasvu üle rõõmu tunda – kui aasta tagasi jaanuaris oli palgal 160 inimest, siis tänavu tähistab teeninduskeskus 400 töötaja täitumist. Siht on paisutada kollektiivi veel vähemalt 100 inimese võrra sel aastal.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?