Meeskonnavaimu aitavad hoida kõik reklaamtooted, mis on põnevad, praktilised, kvaliteetsed ja firmasümboolikaga bränditud. Samuti vahvad ühistegevused. Siinkohal peatun pikemalt mõnel ideel, mida võiks kinkida ja milliseid eesmärgipäraseid üritusi korraldada.
- Reklaamkingitused aitavad hoida meeskonnavaimu Foto: Logotrade
1. Sobilikud on mitmesugused meeskonnatööd arendavad mängud. Näiteks võib saata igale kolleegile koju teie firma või asutuse brändinguga varustatud mängu, mis aitab meeskonnal meeleolu luua ja keskenduda digikoosolekuks.
2. Ühisettevõtmine teemal „Teeme ise reklaamkingituse“ (käsitöötrühvlid, T-särk jmt). On hästi oluline, et ka juhtkond oleks kaasatud protsessi ja et oleks olemas video-, või audiojuhendid, näidates visuaalselt, mida ja kuidas täpselt peab tegema.
3. Põnev viis oma töötajaid motiveerida on aardejaht või missioon. Näiteks saab kasutada DPD või Smartposti pakiautomaate üle Eesti, saates aardejahi käigus kolleegidele erinevaid firmakingitusi Eesti eri paikadesse.
4. Vaba aja veetmiseks mõeldud firmakingitused. Siin on oluline teada, millised on konkreetse meeskonnaliikme hobid ja mis tema motivaatorid. Näiteks kui paaril töötajal on ühesugune hobi, siis anda nende omavahelise võistluse võitjale auhind. Kalameestele sobib auhinnaks ettevõtte logoga lant, vastvalt pakendatud jmt.
5. Spordiväljakutsed. Nii mõnedki ettevõtted juba kasutavad spordiväljakutseid, seda annab aga viia uuele tasandile läbimõeldud auhindadega ja võistlusmomendi loomisega digitaalsete lahenduste abil.
6. Uute oskuste väljakutse. Juhil on suhteliselt lihtne motiveerida töötajaid erinevate motivatsioonimeenetega omandama kasulikke uusi oskusi, mis edaspidi aitavad juhil paremini tööprotsessi korraldada. Siin on oluline, et tööandja eelnevalt leiaks just need tasuta või tasulised digikursused või koolitused, kus saab arendada uusi oskusi töötamaks pidevalt muutuvas keskkonnas. Uued oskused ei pea olema otseselt tööga seotud, need võivad olla üldarendavad. Iga uus oskus muudab töötajat enesekindlamaks ja see kajastub hiljem kindlasti ka töötulemustes.
7. Sisuloome väjakutse. Teie oma meeskond annab parima info teie ettevõtte või asutuse kohta, seda saab kasutada digitaalsetes kanalites ettevõtte promomiseks. Ei tohiks unustada sisule juurde lisada pildimaterjali ja miks mitte ka video, milles töötajad kasutavad teie brändi tunnustega varustatud reklaamtooteid.
8. Uute võimaluste väljakutse. Iga tööandja soovib, et tema meeskond mõtleks oma peaga ja tuleks välja originaalsete ideedega. Olgu selleks siis innovaatiliste uute ärimudelite analüüs või täiesti uute lahenduste väljatöötamine. Firmakingituste abil saab selliseid väljakutseid ellu viia soodsalt ja lihtsalt.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.