On neli erinevat põhilist reklaamtoodete tüüpi
- Loodussäästlikud reklaamkingitused Logotradest Foto: Logotrade
1. Ainukordne toode väikese üllatusmomendiga – inimestele meeldib saada asju, mis on erilised, uudsed ja mille olemasolust neil enne aimugi ei olnud. Päris kindlasti võtab selliste kingituste leidmine palju aega, kuid nende mõju ulatub kaugele.
2. Läbimõeldud tooted – üldjuhul meeldivad inimestele asjad, mida nad päriselt kasutada saavad. Kinkides sellise toote jääb mulje, et te ei valinud nende jaoks kingitust, mida internetis esimesena nägite, vaid tegite ka eeltööd, et oma klientidele võimalikult head toodet pakkuda. Praktiliste ja kasutatavate toodete hulka kuuluvad näiteks joogipudelid, seljakotid, vihmavarjud, akupangad, kruusid, t-särgid, nokkmütsid, võtmehoidjad, stressipallid, helkurid jms.
3. Väärtuslikud tooted – esemed, mida teie klient saab kasutada korduvalt, mis loovad kliendi ellu lisaväärtust. Kaasajal on suur nõudlus igasuguste tehniliste tarvikute järele. Inimesed kasutavad igapäevaselt akupankasid, kõrvaklappe ja mälupulki. Need tooted on vajalikud ning keegi ei viska neid naljalt ära.
4. Põnevad tooted – inimestele meeldib teilt kingiks saadud huvitavate ja eriliste toodetega eputada. Firmakingitus peaks olema silmapaistev, et iga kord, kui teie klient toodet kasutab, näevad seda ka ümbritsevad inimesed. Inimestele meeldivad täiesti kindlasti kvaliteetsed, uudsed ja kauakestvad tooted.
Niisiis tuleks firmakingituste mõju suurendamiseks valida unikaalsed, kuid ühtlasi vajalikud esemed, mis kindlasti leiavad kasutamist. Tasub meeles pidada, et välgumihkleid ja tuhatoose ei peeta enam sobivateks firmakingitusteks. Et teie ettevõte klientidele meelde jääks, peaks kingitused olema silmapaistvad. Õnneks on tänapäeval palju reklaamkingifirmasid, kes ettevõtetele originaalseid ja innovaatilisi ärikingitusi pakuvad.
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.