Kuidas ja millal planeerida e-poe pidamise ülesannete delegeerimine teenusepakkujale, see selgub uuest Äripäeva raadio sisuturundussaatest.
- Rainer Põld ja Andri Piik. Foto: Äripäev
Üle kolmandiku maailma rahvastikust kasutab e-ostlemise võimalusi. Sellest trendist tahavad võita ka Eesti kaupmehed, kes püüavad järjest enam välisturgude klientide.
“Iga e-kaupleja eesmärk võiks olla rahvusvahelistumine ja välisturgudel edu saavutamine. Peale tarneahela paika sättimise on oluline tunda kohaliku riigi seadusandlust, trende kodulehtede ülesehituses, tekstide sihtturule sättimist, turunduse planeerimist.”
Nii ütles Packeta võtmekliendihaldur Rainer Põld Äripäeva raadios juba 2023. aasta sügisel, kuid see on aktuaalne praegugi. Sel korral on Rainer stuudiosse kutsunud koostööpartneri, külas on Logistika Plussi müügidirektor Andri Piik.
Koos arutatakse ja antaksegi nõu, kuidas ja millal tasub kaupmehel kaasata kauba liikumise korraldamisel teenusepakkuja.
On juba e-poode, mille omanikud kasutavad täisteenust. E-poe omanik võib olla palmi all ja sisse osta kogu tarneahela tegevused täies mahus, alates kaupade laos hoidmisest, sorteerimisest, etikettimisest, pakkimisest, kauba välja saatmisest kuni kohale toimetamise, vahetuse, pretensioonidega tegelemise jmt vajalikuni välja, mis e-poe klienditeekonnal ette võib tulla.
Tiibklaver või kõrvarõngad – kõik saab liigutatud müüjalt kliendini nii Eestis kui ka põnevates sihtriikides, mis jäävad Baltikumi piiridest kaugemale.
Saates räägime ka 14.06 toimuvast seminarist ja sügisestest plaanidest. Saadet juhib Tõnu Einasto.
E-äri kasvav trend vabastab kaupmehe kauba teekonna korraldamisest
Seotud lood
Tänapäeval seisavad piiriülese e-kaubandusega tegelevad kauplejad silmitsi mitmesuguste logistiliste väljakutsetega, mis võivad saada saatuslikuks teel edu suunas. Edu saavutamiseks ja konkurentsivõime tagamiseks on väga oluline keskenduda logistika optimeerimisele ja kliendilojaalsuse kasvatamisele. Käesolevas artiklis käsitleme mõningaid olulisi aspekte, mis aitavad kaupmeestel piiriüleses e-kaubanduses edu saavutada.
Iga e-kaupleja eesmärk võiks olla rahvusvahelistumine ja välisturgudel edu saavutamine. Sihtturu klienditeenindus, makselahendused ja muu on üks osa suurest pildist, mille peale tuleb mõelda, et välismaale müües õnnestuda.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.