Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

- Mobire Eesti juhatuse liige Marek Kurs. Foto: Lauri Toomsalu
Autode kasutamiseks on populaarsust kogumas täisteenusrent, mis võimaldab kokku hoida aega, mis kulub sõidukipargi haldamiseks. Autopargi rentimine on mugav ja ajasäästlik lahendus, kuid kas see on ettevõttele rahaliselt mõistlik? Millised on selle teenusega kaasnevad riskid? Kuidas ja millistest komponentidest koosneb teenuse hind? Kuidas mõjutab teenust rohepööre ja kuidas automaks?
Nendele küsimustele leiab vastuse sisuturundussaatest, mille külaliseks on Mobire Eesti juhatuse liige Marek Kurs ja saatejuht on Lauri Toomsalu.
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.