Ettevõtted otsivad praeguses majandusseisus võimalusi kokkuhoiuks ja jätavad oluliste riskide vastu kindlustamata. Nii unustavad nad, et riskide realiseerumise korral võib tekkinud kahju suurus ähvardada ettevõtte toimimist või hoopistükkis selle lõpetada, hoiatab Eesti Kindlustusseltside Liit.

- Juuli Nemvalts, Helen Tõkman ja Märt Maandi saate salvestusel.
KredEx Krediidikindlustuse kliendihaldur Helen Tõkman toob välja, et kui krediidikindlustuse sõlmimine müügitehingul, kus kaup antakse ostjale kätte enne arve tasumist, on Skandinaavia turul enesest mõistetav tegevus, siis Eestis on krediidikindlustuse kasutamine kõigest 3%.
If Kindlustuse ärikliendi üksuse juhi Märt Maandi sõnul tasub otsustajatel endale eelnevalt selgeks teha, mille vastu pakub kindlustuskaitset ettevõtte varakindlustus, äri katkemise-, või vastutuskindlustus. Ikka selleks, et paremini ennast kindlustada just selles turusegmendis juhtuvate ootamatuste vastu.
Kuula saates, miks kaubanduskeskustes juhtunud kliendivigastuste kahjusumma on kindlustusjuhtum või kuidas krediidikindlustus on aidanud ettevõtte käivet suurendada. Vestlust juhib Juuli Nemvalts.
Eksperdid: kindlustus pole mugavusteenus, mille pealt kokku hoida
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Puudutatud ka ettevõtjast investorid
Maksu- ja tolliamet saatis täna e-postiga teavitusi enam kui 24 000 äriühingule, kel võis alates 1. jaanuarist tekkida käibemaksukohuslaseks registreerimine kohustus.
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.