• OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • 20.05.21, 06:00

Õrn kõhualune: Gaasibussihanke võitnud firma oskas õigesti tõlgendada TLT segast nõudmist

Tallinna kümnete miljonite eurode eest ostetud ning juba reisijaid vedavad ligi 150 uut gaasibussi ei pruugi vastata linna enda nõudmistele, mida bussipakkujale esitati. Segaduse põhjus: mida tähendavad "kliirens" ja "šassii".
Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
Kui Deniss Boroditši juhitav Tallinna Linnatranspordi AS (TLT) kuulutas 2018. aaasta lõpul välja hanke saja gaasibussi ostmiseks, tekitasid karmid hanketingimused bussimüüjates imestust ja levima hakkasid jutud hanke kellelegi kättemängimises. Nüüd selgub, et isegi detailsed tingimused ei välista vastuolusid. Vastusest küsimusele, kes sai kliirensi mõistest õigesti aru, sõltub see, kas TLT ostetud bussid ikka vastavad TLT enda kehtestatud nõuetele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele