Lisaks hangitakse järgmise viie aasta jooksul veel 200 uut bussi, millega kasvab gaasibusside osakaal bussipargis aastaks 2023 kokku üle 60 protsendi.
Eelmisel aastal sai Tallinna Linnatranspordi ASi Tallinna linna käest busside soetamiseks 13,6 miljonit eurot.
Tallinna Linnatranspordi eelmise aasta käive oli 64,6 miljonit eurot ja kasum 28,4 miljonit. Aasta varem oli käive samas suurusjärgus, 63,5 miljonit eurot, aga kasum 13,7 miljonit eurot.
Müügitulule lisaks oli ettevõttel muid äritulusid 41,2 miljonit eurot, milles lõviosa oli sihtfinantseerimisest saadud tulu, annab ettevõte majandusaruandes teada. Tallinna Linnatranspordi AS sai Tallinna linnalt dotatsiooni linnaliinidel osutatavate teenuste eest 59,4 miljonit eurot.
Lisaks saadi Tallinna linnalt sihtfinantseerimise toetust järgmiste investeerimisprojektide katteks: Uute busside soetamiseks 13,6 mln eurot, Kopli suunalise trammitee rekonstrueerimiseks 4,9 mln eurot, Lennujaama viiva trammitee projekteerimiseks ja ehitamiseks 1,9 mln eurot, retrotrammide renoveerimiseks 2,2 mln eurot, tavaliste trammide renoveerimiseks 5,4 mln eurot, kandemastide vahetuseks 0,4 mln eurot, reaalaja infosüsteemide paigaldamiseks 64 000 eurot, Kopli depoo renoveerimise lõpetamiseks 0,6 mln eurot. Lisaks saadi ka sihtfinantseerimist majandusministeeriumi kaudu Lennujaama trammitee ehituseks 9,76 mln eurot.
Sel aastal on Tallinna Linnatranspordi ASist juttu olnud peamiselt korruptsioonikahtluste tõttu, seda ka seoses bussihangetega.
Augustis peatas Tallinna Linnatranspordi AS auditi tulemusena töölepingu haldusteenistuse juhi Toivo Moorastiga ja esitas tema tegevuse suhtes kuriteoteate. Nädal hiljem algatas prokuratuur Moorasti suhtes kriminaalasja.
Aprillis pidasid keskkriminaalpolitsei ametnikud kinni Tallinna Linnatranspordi ASi neli juhtivtöötajat, kellest kolme kahtlustati riigihangete nõuete rikkumises ning eelise andmises, ja ühte altkäemaksu võtmises.