Teeme selle kohe selgeks: Defenderi uusversioon näeb oma ikoonilise eelkäija moodi nurgeline välja ning tunneb end maastikul otsekui siga poris, ent eheduse poolest „vana hea defekaga“ võrdlust ei kannata. Paljuski põhjusel, et nüüdis-Defender on laias laastus igati normaalne neljarattaline, originaal aga kõike muud kui seda.
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
Alustame peamisest: igal Jeep Gladiatoril, viis ja pool meetrit pikal maastur-kastikal, käivad uksed ja katusetükid küljest ning tuuleklaas maha. Mille kirevase päralt ometi? See on Jeepi värk, te ei saaks aru.
Karmistunud heitmenormide tõttu vahepeal müügilt kadunud, kuid N1G-kategooria kaubikuna Euroopa turule tagasi vingerdanud Suzuki Jimnyst vahvamat tarbesõidukit Eestis ilmselt ei leia.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.