Raudtee on olnud katkematu ühendus Euroopa ja Ukraina vahel. Tulevikus viib see riigi ka lõpuks Brüsselisse kohale.
Kell kaheksa hommikul jõudis rong jaama. Peatunud lillaka vaguni akende ette olid tõmmatud kardinad – nende taga mees, kelle jaoks oli äsja lõppenud kümnetunnine sõit küll kurnav, ent ei midagi erakordset. Pea neljakümne rahvasaadiku-aasta jooksul oli ta teiselpool ookeani sõitnud rongiga maha miljon kilomeetrit. Tõsi, mitte ühegi toonase reisi puhul polnud pidanud ta mõtlema: neile rööbastele võib langeda rakett.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Ma ei nutnud oma pulmas ka nii nagu sel päeval – neid tundeid on võimatu kirjeldada," kirjeldab Ukraina ajakirjanik Anastassia Ševtšenko päeva, mil vabastati linn, kuhu oli jäänud tema isa.
Aasta tagasi Eesti Vabariigi aastapäeval kirjutasin oma kommentaaris, et investori parim kaitse on aktsiad ka sõjaolukorras. Täna samal päeval, mis on nüüd ka Ukraina sõja aastapäev, saan nentida: mul oli peaaegu õigus.
Venemaa sissetung Ukrainasse kestab juba aasta - see on katastroof inimeste ning vapustus majanduste jaoks. Demilitariseerimise asemel on kogu maailm asunud sõjalisi kulutusi kasvatama.
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.