Reklaamiagentuuride TOPi võitja: trendid on nagu võõrliigid – ühed kohanevad ja teised mitte
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul tuli möödunud aastal käiku lasta kõik agentuuri 30 tegutsemisaasta jooksul üleelatud kriisidest saadud kogemused. Üheks eelmise aasta märkimisväärseimaks õnnestumiseks peab ta aga Enefit Greeni IPO projekti.
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul on nad teadlikult keskendunud peamiselt Eestis tegutsevatele klientidele – see on nende strateegiline valik. Foto: Irene Jaakson
Aigi Sool nentis, et eelmine aasta oli osa väga keerulisest teekonnast, mis jätkub tänaseni – koroonakriis, sõda ja sellega kaasnevad kõikumised majandusruumis panid neid olukorda, kus kasutusele tuli võtta kõik 30 aasta jooksul üleelatud kriiside kogemused.