Finantssektorile keskendunud reklaamiplatvormi Leadgidi omanik Ksenia Kostina sõnas, et tegutsevad 35 riigis üle maailma ning Eesti turg moodustab seejuures nende müügitulust alla 20 protsendi. Tema sõnul kasvas nende müügitulu eelmisel aastal pea kahekordseks ja puhaskasum enam kui kolmekordseks.
- Leadgidi omanik Ksenia Kostina sõnas, et eelmisel aastal kasvasid nad enim Kasahstanis, suurendasid klientide osakaalu Poolas ja Hispaanias, sisenesid Slovakkia ja Gruusia turule ning leidsid kliendid Filipiinidelt ja Singapurist.
Leadgidi (juriidilise nimega Smart City OÜ) omanik ja juhatuse liige Ksenia Kostina tutvustas, et Leadgid on rahvusvaheline affiliate-platvorm (partnervõrgustiku võrguplatvorm), mis võimaldab nende klientidel end veebis reklaamida ja oma teenuseid või tooteid turundada, makstes ainult kindlate tulemuste eest. „Kuna oleme spetsialiseerunud finantssektorile, on meie klientideks pangad, neo-pangad, kiirlaenufirmad ja erinevad fintech-projektid,“ selgitas ta ja lisas, et eelmisel aastal said nad pärast koroonaaega veidi hinge tõmmata ja investeerida oma platvormi ja funktsionaalsete tööriistade arendusse, aga ka teise idufirmasse, mis arendab veebipõhiseid finantsmaaklereid Hispaania ja Mehhiko turul.
Seotud lood
Kui turundusagentuur Vondel Marketing otsustas oma peakontori Valgevenest ära kolida, kaalusid nad mitmeid asukohti, kuid sõelale jäi ikkagi Eesti, sest siinne digitaalsus on Euroopa mõistes väga kõrgelt arenenud ja geograafiline asukohtki igati sobilik.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.