Üritusturundusagentuuri NJ Productioni omanik ja juhatuse liige Jonas Peter Olsson ütles, et nende jaoks on oluline olla ettevõtetele strateegiline partner ning seetõttu teevadki nad aastas vaid 15 rahvusvahelist suurt produktsiooni.
- NJ Productioni meeskond Londonis üritust korraldamas. Foto: Mantas Gudzinevicius
Olsson ütles, et 2020 oli nende jaoks suur väljakutse koroonapandeemia mõjutas ettevõtte tegevust oluliselt. “Me proovisime leida virtuaalset platvormi, mis aitab lahendada klientide vajadusi ning mitte tühistada üritusi, mis olid juba planeeritud,” meenutas ta.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.