Üritusturundusagentuuri NJ Productioni omanik ja juhatuse liige Jonas Peter Olsson ütles, et nende jaoks on oluline olla ettevõtetele strateegiline partner ning seetõttu teevadki nad aastas vaid 15 rahvusvahelist suurt produktsiooni.

- NJ Productioni meeskond Londonis üritust korraldamas.
- Foto: Mantas Gudzinevicius
Olsson ütles, et 2020 oli nende jaoks suur väljakutse koroonapandeemia mõjutas ettevõtte tegevust oluliselt. “Me proovisime leida virtuaalset platvormi, mis aitab lahendada klientide vajadusi ning mitte tühistada üritusi, mis olid juba planeeritud,” meenutas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.