• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 31.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teises kvartalis kasvas personaalarvutiturg maailmas 16,5 ja Ameerika Ühendriikides 12% võrra, võrrelduna vastavalt 18,4 ja 14,7 protsendiga esimeses kvartalis. Möödunud aasta teises kvartalis oli juurdekasv mõlemal turul üle 20%, teatas Ameerika turu-uuringufirma Dataquest.
Endiselt püsib arvutitööstuse liidrikohal Compaq Computer Corp, kes on kaotanud turgu eelkõige IBMile. Compaqi turuosa maailmas oli teises kvartalis 9,7 ja Ameerika Ühendriikides 12,4%. Esimeses kvartalis oli Compaqi turuosa maailmas 9,8 ja Ühendriikides 12,7%. Aasta tagasi oli Compaqi turuosa vastavalt 10,4 ja 12,6%. IBMi turuosa maailmas kasvas 7,2 protsendilt 8,8 protsendile ja Ameerikas 6,1 protsendilt 9 protsendile. Aasta tagasi oli IBMi turuosa maailma ja USA arvutiturul 7,7%. IBM oli aastaid maailma juhtiv arvutitootja, kuid kaotas oma juhtpositsiooni Compaqile 1994. aastal. AP-BNS
Apple Computer Inc teatas, et on ühendanud jõud IBM Corpiga uue märkmikarvuti väljatöötamiseks Jaapani turu jaoks. Uus arvuti on varustatud Maci opsüsteemi ja PowerPC mikroprotsessoriga, mis on valminud IBMi ja Motorola koostöös. Arvuti hakkab tööle ilmselt Macintoshi tarkvaraga. AP-BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele