Tallinna Bekkeri sadamasse kavandatav naftaterminaal on järjekordne kont riigikogu ja Tallinna linnavolikogu opositsiooni hambus. Parempoolsete ja Mõõdukate liidri Toivo Jürgensoni juhtimisel on opositsioon asunud tõestama, et läbi Tallinna ei tohi naftaronge käima panna. Kust võibki eksmajandusminister teada, et Kopli poolsaarel on naftasadam nii Scantransil kui Dekoilil juba olemas ning Orenburgnefti terminaal suurendaks vedelkütuse vedu Kopli kaudu vaid kuuendiku võrra. Mure keskkonna pärast on muidugi õilis, kuid võimuvõitluse tuhinas ei maksaks tähele panemata jätta, et just seoses kavandatava terminaaliga on päevakorras Kopli raudtee ja piirkonna keskkonnakaitselise infrastruktuuri korrastamine.
Kurb, et Vana-Viru tänavas ei aeta niivõrd linna asju kui jagatakse pirukat, mille jämedam ots on Toompeal. Jääb loota, et potentsiaalsed investorid peavad võimukoridorides toimuvat äpardunud naljaks, mitte tõsiseks ohuks oma rahakotile.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.