Tegelik reklaamisekundi hind kujuneb vaatajate arvu ja arvestusliku hinna ehk kontaktihinna korrutamisel. ETVs ulatuvad reklaamisekundi müügihinnad üle paarisaja krooni.
ETV ärijuhi Rait Killandi sõnutsi on ETV reklaamilepingute keskmine kontaktihind 11 krooni.
«Suund on õige, aga samm väike,» kommenteeris ringhäälingu otsust TV3 asepresident Andres Jõesaar. Ta ütles, et minimaalne reklaamisekundi piirhind riigitelevisioonis võiks tuleva aasta alguseks olla veerandi võrra kõrgem. «Madalaim hind ETVs võiks olla võrdne meie keskmisega,» ütles Andres Jõesaar.
1. jaanuarist peale peaks keskmine reklaamisekundi kontaktihind kommertskanaleis olema 8 krooni, ütles Jõesaar. Ta lisas, et praegu on kontaktihind kommertskanalites keskmiselt 6 krooni.
Ka Kanal 2 reklaamidirektor Kris Taska sõnas, et reklaami hind ETVs peaks olema kõrgem. Igati tervitatav on riigitelevisiooni püüd piirhindu tõsta, nentis ta.
TV1 reklaamigrupi juht Peedu Kurvits lausus, et turu reguleerimisel on ETV reklaami piirhinna tõstmisel positiivne mõju. Ta lisas, et erakanalid peavad oma reklaamihinnas lähtuma riigitelevisioonist.
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.