• OMX Baltic0,13%281,8
  • OMX Riga−0,34%871,14
  • OMX Tallinn0,32%1 774,64
  • OMX Vilnius0,28%1 104,22
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,68%8 257,06
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • OMX Baltic0,13%281,8
  • OMX Riga−0,34%871,14
  • OMX Tallinn0,32%1 774,64
  • OMX Vilnius0,28%1 104,22
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,68%8 257,06
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • 13.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV äritalitus kui riik riigis

ETV peadirektor Hagi ?ein ütles, et riigitelevisioon tellis aasta alguses auditi reklaamilepingute jälgimiseks ja sisekontrolli tõhustamiseks. Price Waterhouse'i audiitor Merike Rabi ei soovinud tehtud märkusi kommenteerida.
Ringhäälingunõukogu esimees Paul-Eerik Rummo ütles, et ETV äritalitus tegutseb praegu nagu riik riigis. Ta lisas, et ringhäälingunõukogu suhtleb riigitelevisiooniga teadlikult rangelt formaliseeritult.
ETV ärijuht Rait Killandi ütles, et äritalitus on kõigi Price Waterhouse'i tehtud soovitustega tänaseks arvestanud.
Äritegevus igasuguses meedias ja ka ETVs on tavaline, tunnistas Killandi. «Kuni on tegemist avaliku ja kontrollitava äriga ETVs, on see normaalne,» lausus ta. «Oht tekib siis, kui kaob kontrollitavus.»
ETV sõlmis selle aasta alguses seni suurima reklaamilepingu rahvusvahelise kontserniga Procter & Gamble, mille ettemaks oli ligi viis miljonit krooni. «Lepingus fikseeritud hind ei ole madalaim lubatud reklaamihind, kuid on sellel aastal sõlmitud lepingute hulgas madalaima hinnaga,» sõnas Killandi.
Ringhäälingunõukogu on sätestanud, et reklaamisekundi hind ühele protsendile vaatajatest ehk kontaktihind peab olema ETVs praegu vähemalt 3,5 krooni. Kommertskanalites on minimaalne reklaamisekundi hind 7-8 krooni. Tegelik reklaamiklipi hind kujuneb, kui korrutada tegelik vaatajate arv, klipi pikkus ja sätestatud hind.
Rait Killandi ütles, et enamiku ETV reklaamiklientide eelarve on 200 000 --500 000 krooni ja reklaamisekundi kontaktihind on 11 krooni.
Killandi sõnul töötab ETV äritalituses 9 koosseisulist töötajat ja 5--7 lepingulist inimest. Selle osakonna töötajate arv tõuseb tema väitel aasta lõpuks 20 inimeseni. ETV äritalituse töötajate keskmine brutosissetulek oli selle aasta esimeses kvartalis 8497,3 krooni. Killandi tunnistas, et tema palk on sellest tunduvalt suurem.
ETV liisis sellel aastal kaks uut sõiduautot, millest ühe, tuttuue maastikuauto Nissan Terrano 2 roolis on nähtud ETV äritalituse juhti. Killandi kinnitas, et see on võttegrupi auto, mille ETV liisis 312 000 krooni eest.
Killandi peab liisingu teel soetatud autode ostu ETV-le otstarbekaks, kuna sellega kaasnesid mitmed soodsad liisingutingimused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele