Uuel aastal kehtima hakkava reklaamiseaduse järgi võib alkohoolseid jooke reklaamida televisioonis suurima vaatajate arvuga ajal. Kangete alkohoolsete jookide reklaamimine on lubatud õhtul kella 21st ja lahjade alkohoolsete jookide reklaamimine kella 20st.
ASi Tridens turundusdirektor Erlend Lukksepp märkis, et telereklaami võimalust kasutatakse igal juhul. «Kui selline võimalus on, siis küllap telereklaam on üks efektiivsemaid,» lisas ta.
Ka Valior Grupi ASi avalike suhete juht Peep Saaren kinnitas, et telereklaam töötab hästi. «Kui jooksid Martini reklaamid teles, hakkasid isegi lasteaialapsed laulma «minu Martini on Rosso». Nii et efektiivsus on ikkagi väga suur,» kirjeldas ta.
ASi Dunker müügidirektor Kristjan Kaleviste ütles, et alkoholi reklaamimiseks on eelkõige kasutatud ajalehti ja ajakirju. Ta möönis, et alkoholi reklaamimiseks pole Eesti ajakirjad kuigi tõhusad, sest nende lugejate arv on väike ja hind kallis.
ASi Liviko turundusdirektor Peeter Pallo kinnitas, et seni kasutas ettevõtte peamiselt trüki-ja välireklaami. Järgmise aasta meedia- ja reklaamiplaanides ei ole telereklaam veel sees, ütles Pallo. «Kui meil on teatud tooted, teatud sihtgrupp ja teatud saated, kui me need asjad kokku viime, siis ma usun, et paneme ka telereklaami järgmise aasta plaanidesse,» rääkis ta.
Loomulikult peame siis tootma ka Eestis reklaamklipi, ütles Pallo.
Alkoholi maaletoojad kinnitasid, et nad hakkavad telereklaamidena kasutama emafirmade reklaamklippe. Autorreklaam on liiga kallis, ütles Lukksepp.
Seotud lood
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.