• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 06.10.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Norra Schibsted ostis Kanal 2 aktsiaid

Norra suurim meediagrupp Schibsted ASA sõlmis reedel 3,5 miljoni dollarilise lepingu telekompanii Kanal 2 aktsiate omandamiseks.
Schibsted ostab Kanal 2 emafirma ASi Taska teiste välisinvestorite aktsiad, suurendades oma osalust Kanal 2-s seniselt 27 protsendilt ligi 80 protsendile, teatas Schibsted.
«Schibstedi osalemine aktsionärina Kanal 2-s viimase kahe aasta jooksul on olnud huvitav ja meeldiv. Me usume, et tunneme seda firmat, Eestit ja Eesti teleturgu piisavalt hästi, et suurendada oma osalust,» ütles Schibstedi asepresident Jan Erik Knarbakk.
«Meie partnerlussuhted Kanal 2 peadirektori ja kogu personaliga on olnud väga head. Meie arvates on telekanali tulevik paljulubav,» ütles Knarbakk.
Schibsted on olnud 1993. aastal asutatud Kanal 2 aktsionär alates 1995. aastast.
Seaduse kohaselt ei omanda Schibsted aktsiaostuga kontrolli firma üle. Norra meediakompanii hääleõigus Kanal 2-s on praegu 49,5 protsenti ning ülejäänud 50,5 protsenti häältest jäävad firma asutaja Ilmar Taska kontrolli alla.
Schibsted on üks Norra suuremaid meediagruppe, mis ühendab ajalehti, televisiooni ja multimeediat. BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele