• OMX Baltic1,46%308,47
  • OMX Riga0,38%879,16
  • OMX Tallinn0,35%1 972,8
  • OMX Vilnius0,52%1 166,1
  • S&P 5000,38%5 633,07
  • DOW 30−0,03%41 989,96
  • Nasdaq 0,87%17 449,89
  • FTSE 100−0,7%8 574,17
  • Nikkei 2250,28%35 725,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,15
  • OMX Baltic1,46%308,47
  • OMX Riga0,38%879,16
  • OMX Tallinn0,35%1 972,8
  • OMX Vilnius0,52%1 166,1
  • S&P 5000,38%5 633,07
  • DOW 30−0,03%41 989,96
  • Nasdaq 0,87%17 449,89
  • FTSE 100−0,7%8 574,17
  • Nikkei 2250,28%35 725,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,15
  • 17.11.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV müüb reklaami maha

Ringhäälingunõukogu andis reedel ETV-le loa sõlmida kolme eratelevisiooniga leping, mille kohaselt viiakse alates järgmisest aastast reklaam ETVst välja ja sellest saamata tulu kompenseerivad ETV-le eratelekanalid. Andres Herkeli sõnul käivad alles läbirääkimised eratelekanalite poolt ETV-le makstava summa üle, kuid ringhäälingu nõukogu määratud miinimumpiir on tema kinnitusel suurem kui esialgu kavandatud 35 miljonit krooni.
Herkel märkis, et reklaami mahamüümise leping sõlmitakse ühe aasta ja kaheksa kuu peale, kuni kaotavad kehtivuse eratelekanalitele antud litsentsid.
ETV peadirektor Toomas Lepp väitis reedel, et ta ei ütle praegu ega kunagi hiljem, millise summa peale reklaami mahamüümise leping eratelekanalitega sõlmitakse.
Herkel ei välistanud, et reklaam tuleb ETVsse alates 1999. aasta septembrist tagasi, kui lõpevad eratelekanalitele antud litsentsid. Teised variandid on analoogne lahendus praegusega või leitakse ETV finantseerimiseks muud vahendid, lausus Herkel.
Herkeli sõnul oli ringhäälingunõukogule neljapäeval laekunud lepingu redaktsioon palju korralikum varasematest ning ei sisaldanud enam selliseid veidrusi ja küsitavusi nagu kaks esimest lepingu varianti.
«Leping ei tähenda seda, et alates 1. jaanuarist 1998 ETV ekraanil üldse reklaami ei ole,» lausus Herkel. Ta lisas, et osa varem sõlmitud reklaamilepinguid võidakse järgmisel aastal veel täita. Õigust uute reklaamilepingute sõlmimiseks järgmise aasta peale ETV-l pole, kinnitas Herkel.
«Kahtlemata jääb ETV-l õigus Euroopa ringhäälinguliidu EBU ülekannetega kaasnevaid reklaame ja oma saadete reklaame edastada,» lisas ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele