«Ma ei saa praegu rääkida, annan Äripäevale intervjuud. Kõik arvavad, et ma olen moes,» teatab Killandi tunnise vestluse jooksul telefonitorusse vähemalt kolm korda.
Killandil endal pole midagi selle vastu, et ta momendil popp poiss on. Helistajad, endised kolleegid Raul Rebane ja Vallo Toomet, kurdavad Killandile, et ei saa aru, mis jama nüüd nende ETVst lahkumiskompensatsioonidega lahti on. Killandi enda kompensatsioon on kolleegide omast suurim -- 143 000 krooni. Ta ei näe ühtegi põhjust, miks Hagi ?ein poleks pidanud paar päeva enne ETV peadirektori ametist lahkumist palju kära tekitanud töölepinguid sõlmima.
Mis on teinud Killandist nii nõutud mehe, et nii vennad Sõnajalad teda TV1 kui Rein Kaarepere TV3 meelitavad?
Suure osa Killandi turuväärtusest moodustavad tema enese sõnul suhted ja sidemed. «Meil tavaliselt mõeldakse suhtlemise all seda, kuidas telefoni vastu võtta, kuidas viisakalt käituda,» räägib ta.
«Oluline on aga kogu meeskonna suhtumine, et see ei oleks lihtsalt formaalne meeldiv olek, vaid reaalne inimene reaalsete emotsioonidega toru otsas,» räägib ta.
30. novembrist on Killandi ETVst prii ning siis plaanib vähemalt kuu aega puhkust võtta. Et kompensatsiooniks saadud raha kasvõi osaliselt koos lastega kulutada Disneylandis. Millises täpselt, ta veel otsustanud ei ole.
«Killandi on vaieldamatult turunduse- ja reklaamimüügi asjatundja,» põhjendab tööpakkumise tegemist TV3 omanik Rein Kaarepere. «Inimese väärtus on selline, kuidas tööandjaga kokku lepitakse,» ei soovi ta hinnata Rait Killandi turuväärtust, kuid loodab, et Killandi tema tööpakkumise vastu võtab.
TV3 pakkumine oli Killandile palga ja tulevikus firmas võimaliku osaluse saamise tõttu mõnevõrra ahvatlevamgi, kuid siiani on olnud kiirem Killandiga läbi rääkida TV1 omanikel.
TV1 omanikud on pannud Killandile lootuse teenida järgmise aasta reklaamikäibeks 30 miljonit krooni. Kas see võimalik on, ei julge Killandi lubada, sest TV1 uue programmi esimese nädala põhjal tuleks programmi veel kõvasti muuta.
Killandi kinnitab, et töölepingut TV1ga ta veel sõlminud ei ole ning enne järgmist nädalat otsust ei tee.
Killandi asus üle aasta tagasi Tartu avatud ülikooli meedia eriala õppima. «Ajakirjanikuna tööle -- miks mitte, kuid siis ma olen juba pensil,» lausub Killandi, kes arvab, et ajakirjaniku leiba on väga raske välja teenida, sest raha on vähe.
Ka oma meediafirma loomise plaani on Killandi seedinud. Oma firma kogemus on tal olemas juba sellest ajast, kui ta Suvest Suveni kaubamärki omas ning kondoomiäriga tegeles. «Kaubamärgi müük oli tulusam äri kui selle kauba müük,» põhjendab ta Suvest Suveni kaubamärgi müümist ravimite hulgimüüjale ProMed. Kaubamärgi hinna jätab Killandi enda teada.
Seotud lood
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.