• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 09.12.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisiterminaal rikub sadama turvalisuse

Ajal, mil vabariigi valitsus arutab, kas Eestist ikka saab kaupade ja ehk ka reisijate transiitmaa, laieneb Tallinna sadam muudkui ärielu elavnedes. Kaubavoog ja reisijate hulk suureneb iga aastaga üle 10%. Suvisel turismihooajal reisib Tallinna sadama kaudu päevas 15 000 inimest.
Praegu planeeritakse reisisadama laiendamist kaubasadama arvel. Kaubasadam aga kolib järjest kaugemale, näiteks Muugale ja Paldiskisse. Tundub, et veel aastakümme ja sadam neelab linna.
Kui ASi Tallinna Sadam sisevalvetalituse ülem Peeter Lukanenok suhtub kaubasadamate järjest pingelisemaks muutavasse valvamisse ja lubade kontrollimisse kui paratamatusesse, siis Tallinna transpordipolitsei abikomissar Viktor Belov näeb vähemalt reisisadama liikluse hetkeolukorda süngetes toonides.
«Reisisadama territooriumi, parklate ja juurdesõiduteede koormus on praegu meeletu, kui jätame kümneks minutiks liikluse järelevalveta, tekib kohe ummik,« kurtis Belov.
Kõigist Tallinna transpordipolitseis registreeritud liikluseeskirjade rikkumistest toimub 80% sadama piirkonnas. Võrreldes eelmise aastaga on liiklusrikkumisi ligikaudu poole rohkem -- 3578 asemel 5690, neist liiklusmärgi nõuete eiramisi oli kümne kuu jooksul 2826, eelmisel aastal aga kõigest 806 korral. Haldusõigusrikkumiste arvu kasv on teine oluline näitaja, millega Belovi sõnul ei saa reisisadamas kuidagi rahul olla.
Samas kinnitas Viktor Belov, et kaubasadamate korraga erilisi probleeme pole, kuritegevust on vähe ja selle raskusaste pole märkimisväärne. Kaubasadamate valvet peab Viktor Belov sarnaselt küsitletutega hästi toimivaks. Sadamate turvalisus jaguneb seetõttu kaheks -- kaubasadamates on turvaline, kuid reisisadamas kaugeltki mitte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 14:25
Paljudel tööstus- ja laohoonetel jätkuvalt tuleohutusülevaatus tegemata: Forus on ettevõtetele oluliseks partneriks
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele