• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 25.05.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV saavutas õiguse soodsamale reklaamimüügile

Ringhäälingunõukogu alustas dokumentide kinnitamise arutelu juba reedel ja nõukogu esimehe Paul-Eerik Rummo sõnul eile mingeid sisulisi muudatusi ei tehtud. «Hinnakirja koostamisel on lähtutud sellest, et poleks enam võimalik süüdistada Eesti Televisiooni dumpinghindade kasutamises,» rääkis Rummo.
Eesti Televisiooni (ETV) reklaami baassekundi hind on küll kommertstelekanalitest veidi kõrgem, kuid avalik-õiguslikule televisioonile on jäetud võimalus teha väga suurte reklaamilepingute puhul suuri soodustusi. Näiteks kui ETVs on võimalik saada üle 2,5 mln krooni suuruse reklaamikampaania eest 60% soodustust, siis Kanal 2s saab 3 mln kroonise reklaamilepingu eest soodustust 45%.
ETV juhatusel on õigus kehtestada ka täiendavaid hooajalisi soodustusi reklaami edastamisel kuni 25% ulatuses kuni kolmeks kuuks aastas.
Kanal 2 tegevdirektori Kris Taska sõnul on esmapilgul küll ETV reklaamihind vastuvõetav, kuid ringhäälingunõukogu peaks jälgima, et avalik-õiguslik televisioon ei teeks reklaami müügil erilisi hinnaalandusi. «Kardan, et tegelikkuses kujuneb olukord nagu paar aastat tagasi, kui ETV müüs reklaami imehindadega,» sõnas Taska.
Eratelekanalid jõudsid kanda ETV-le üle 8 mln krooni reklaamist loobumise tasu enne ETV otsust hakata taas reklaami näitama. Kommertstelekanalid soovivad raha tagasi saada, kuid ETV peadirektori Toomas Lepa väitel pole tegemist ettemaksuga. Taska sõnul valmib lähipäevil juriidiline ekspertiis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.12.24, 16:05
Investeerimine kunsti: muuseumikvaliteet võib maksta vähem kui pool telefoni
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele