Ringhäälingunõukogu alustas dokumentide kinnitamise arutelu juba reedel ja nõukogu esimehe Paul-Eerik Rummo sõnul eile mingeid sisulisi muudatusi ei tehtud. «Hinnakirja koostamisel on lähtutud sellest, et poleks enam võimalik süüdistada Eesti Televisiooni dumpinghindade kasutamises,» rääkis Rummo.
Eesti Televisiooni (ETV) reklaami baassekundi hind on küll kommertstelekanalitest veidi kõrgem, kuid avalik-õiguslikule televisioonile on jäetud võimalus teha väga suurte reklaamilepingute puhul suuri soodustusi. Näiteks kui ETVs on võimalik saada üle 2,5 mln krooni suuruse reklaamikampaania eest 60% soodustust, siis Kanal 2s saab 3 mln kroonise reklaamilepingu eest soodustust 45%.
ETV juhatusel on õigus kehtestada ka täiendavaid hooajalisi soodustusi reklaami edastamisel kuni 25% ulatuses kuni kolmeks kuuks aastas.
Kanal 2 tegevdirektori Kris Taska sõnul on esmapilgul küll ETV reklaamihind vastuvõetav, kuid ringhäälingunõukogu peaks jälgima, et avalik-õiguslik televisioon ei teeks reklaami müügil erilisi hinnaalandusi. «Kardan, et tegelikkuses kujuneb olukord nagu paar aastat tagasi, kui ETV müüs reklaami imehindadega,» sõnas Taska.
Eratelekanalid jõudsid kanda ETV-le üle 8 mln krooni reklaamist loobumise tasu enne ETV otsust hakata taas reklaami näitama. Kommertstelekanalid soovivad raha tagasi saada, kuid ETV peadirektori Toomas Lepa väitel pole tegemist ettemaksuga. Taska sõnul valmib lähipäevil juriidiline ekspertiis.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.