«Algus oli suhteliselt keeruline ja raske,» ütles Saarna. «Käibed polnud ootuspärased.» Ta lisas, et praegu on seis parem, praeguseid lepinguid arvestades paraneb reklaamimüük sügisel veelgi.
TV3 arendusdirektor Antero Laanela ütles, et nemad ETV tulekut reklaamiturule ei tunneta. Ta põhjendas seda telekanalite erineva vaatajaskonnaga. «Meie vaatajad on nooremad kui ETV vaatajad,» ütles Laanela. «Kampaaniad on reeglina noorematele suunatud.»
Ka Kanal 2 juhatuse esimees Kristjan Taska möönis, et probleem nr 1 on neile hoopis see, et nad tegid ETV-le 3 kuu eest ettemaksu, ent ETV hakkas ise reklaami müüma ja pole raha tagastanud.
Taska lisas, et pigem annab tunda telereklaamituru üldine vähenemine.
Otseselt ja kaudselt mõjutab ETV reklaamiturule tulek ikka kõiki turul tegutsejaid, ütles Margo Veskimägi BMF Gallup Mediast. «Selle tegelik mõju selgub 2000. aasta algul,» lisas ta.
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.