• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 28.09.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV meelitab nooremaid

TV3 arendusdirektor Antero Laanela nentis, et telereklaamiturul pole ETV kohalolekut veel tunda, kuigi nad on mitu kuud tegutsenud. «Praeguse auditooriumiga on neil väga raske reklaami müüa, sest kampaaniad on eelkõige suunatud noorematele inimestele,» selgitas ta.
BMFi tele- ja raadiopäevikute andmeil on ETV vaatajaskonnas vanemate inimeste osakaal oluliselt suurem kui elanikkonnas ning laste ja noorte osakaal väiksem. Seepärast peab ETV reklaami müüa soovides võitma omale rohkem massauditooriumi.
ETV-le ei maksa «Ämblikmeest» ja muud sellist kraami noorte meelitamiseks pakkuma hakata, ütles Eesti Raadio meedianõunik Kersti Raudam.
«Jälgime kvaliteedi ja mitmekesisuse printsiipe,» kinnitas ETV peadirektor Toomas Lepp. «Ka meie detektiivifilmid pole juhuslikult valitud.»
ETV turuosa on langenud poolteise aastaga 18%, kuid programmile antud hinnang ei ole otseselt seotud vaatajate arvuga, täpsustas Raudam. «Suur vaatajate arv ei tähenda veel, et programm on hea, ega eelda, et auditoorium seda kõrgelt hindab,» ütles ta.
Tele- ja raadioprogrammi kvaliteedi kõige olulisemaks näitajaks on auditooriumi hinnang, ütles Raudam, seejärel alles vaatajate-kuulajate arv ja programmi jälgimisele pühendatud aja hulk, selgitas ta.
Kersti Raudam lisas, et Eesti Raadiol on tänu selle aasta suve hakul läbi viidud arvamusuuringule olemas otsesed andmed selle kohta, kuidas auditoorium programmi hindab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 11:51
SEB: digilahenduste võidukäik ei vabasta ettevõtteid küberturvalisuse vajadusest
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele