TV3 arendusdirektor Antero Laanela nentis, et telereklaamiturul pole ETV kohalolekut veel tunda, kuigi nad on mitu kuud tegutsenud. «Praeguse auditooriumiga on neil väga raske reklaami müüa, sest kampaaniad on eelkõige suunatud noorematele inimestele,» selgitas ta.
BMFi tele- ja raadiopäevikute andmeil on ETV vaatajaskonnas vanemate inimeste osakaal oluliselt suurem kui elanikkonnas ning laste ja noorte osakaal väiksem. Seepärast peab ETV reklaami müüa soovides võitma omale rohkem massauditooriumi.
ETV-le ei maksa «Ämblikmeest» ja muud sellist kraami noorte meelitamiseks pakkuma hakata, ütles Eesti Raadio meedianõunik Kersti Raudam.
«Jälgime kvaliteedi ja mitmekesisuse printsiipe,» kinnitas ETV peadirektor Toomas Lepp. «Ka meie detektiivifilmid pole juhuslikult valitud.»
ETV turuosa on langenud poolteise aastaga 18%, kuid programmile antud hinnang ei ole otseselt seotud vaatajate arvuga, täpsustas Raudam. «Suur vaatajate arv ei tähenda veel, et programm on hea, ega eelda, et auditoorium seda kõrgelt hindab,» ütles ta.
Tele- ja raadioprogrammi kvaliteedi kõige olulisemaks näitajaks on auditooriumi hinnang, ütles Raudam, seejärel alles vaatajate-kuulajate arv ja programmi jälgimisele pühendatud aja hulk, selgitas ta.
Kersti Raudam lisas, et Eesti Raadiol on tänu selle aasta suve hakul läbi viidud arvamusuuringule olemas otsesed andmed selle kohta, kuidas auditoorium programmi hindab.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.