• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 25.11.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telekanalid alustavad koostööd reklaami nimel

Telereklaamituru maht on uuringutefirma BMF Gallup Meedia andmeil mullusega võrreldes 29% vähenenud. ETV tulek reklaamiturule ja telesse suunduva reklaami vähenemine on pannud TV1, Kanal 2 ja TV3 kitsikusest väljapääsu otsima. «Kellegagi sõdida pole eesmärk omaette,» ütles töögrupis osalev Kanal 2 turundusnõunik Urmas Truusa. Kampaania eesmärk on tema sõnul propageerida telereklaami kui kõige emotsiooniderikkamat reklaamiliiki, sest seal on hääl ja pilt. «Kui reklaamijad trükiväljaannetelt seepeale telesse üle tulevad, siis ei saa meil selle vastu midagi olla,» rääkis Truusa.
Tartu Ülikooli reklaamiõppejõud Sirli Tarve ütles, et Eesti oludes pärsib väike turumaht reklaamiandja huvi. «Näiteks jookseb kaubamärgi reklaam aasta, ent selleks ei jätku Eestis praegu raha,» selgitas Tarve. «Kui kampaania on eetris vaid kuu, siis ei tee ta meie turumahu juures klipi valmistamise kulusidki tasa.»
Skandinaavia Modern Times Group (MTG) avaldas nädala algul gruppi kuuluvate TV3 kaubamärki kandvate telejaamade turuosad, mille kohaselt on TV3 turuosa Eesti telereklaami turul 54%.
ETV reklaamijuht Rivo Saarna ütles, et kui arvestada telereklaami mahuks 120 mln krooni aastas ja ETV suudab müüa soovitud 20 mln krooni eest reklaami, siis on nende turuosa 15%. Saarna kinnitas samas, et ETV reklaamimüük võib jääda pisut prognoositule alla. «Kõik sõltub detsembrist,» ütles Saarna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele