Olen kuulnud, et Handelsbanken olla teinud küsitluse, milles selgus, et tavalised CRT monitorid olid häirivad ametniku ja kliendi suhtlemisel. LCD monitor muudabsuhtlemise sõbralikumaks ja lähedasemaks. Nende vahel ei ole enam suurt CRT monitori, mis tekitab asjatut mürinat. Kas Hansapangal on lähiajal plaanis muuta kliendi ja ametnike vahelist suhtlemist senisest mugavamaks ja meeldivamaks?
Vastus:
Kliendisuhtluse mugavamaks ja meeldivamaks muutmisega tegeleme järjepidevalt, kahjuks pole ma just nende monitoride osas kõige õigem ja kompetentseminimene vastama. Tasub uurimist.
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.