Olen kuulnud, et Handelsbanken olla teinud küsitluse, milles selgus, et tavalised CRT monitorid olid häirivad ametniku ja kliendi suhtlemisel. LCD monitor muudabsuhtlemise sõbralikumaks ja lähedasemaks. Nende vahel ei ole enam suurt CRT monitori, mis tekitab asjatut mürinat. Kas Hansapangal on lähiajal plaanis muuta kliendi ja ametnike vahelist suhtlemist senisest mugavamaks ja meeldivamaks?
Vastus:
Kliendisuhtluse mugavamaks ja meeldivamaks muutmisega tegeleme järjepidevalt, kahjuks pole ma just nende monitoride osas kõige õigem ja kompetentseminimene vastama. Tasub uurimist.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.