Olen kuulnud, et Handelsbanken olla teinud küsitluse, milles selgus, et tavalised CRT monitorid olid häirivad ametniku ja kliendi suhtlemisel. LCD monitor muudabsuhtlemise sõbralikumaks ja lähedasemaks. Nende vahel ei ole enam suurt CRT monitori, mis tekitab asjatut mürinat. Kas Hansapangal on lähiajal plaanis muuta kliendi ja ametnike vahelist suhtlemist senisest mugavamaks ja meeldivamaks?
Vastus:
Kliendisuhtluse mugavamaks ja meeldivamaks muutmisega tegeleme järjepidevalt, kahjuks pole ma just nende monitoride osas kõige õigem ja kompetentseminimene vastama. Tasub uurimist.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.