Rahvusvahelised küsitlused on näidanud samuti, et laste mõjul (mangumise/nurumise abil) ostetud tooted moodustavad olenevalt tootegrupist 20?50 lastele suunatud kaupade müügist.
Seega arvab Emori suunajuht Aivar Voog, et lapsed võiksid Eestis mõjutada summat, mis on ligilähedane 2?3 miljardile kroonile. Selle summa sisse kuuluvad vaba aja tooted, riided, toidukaubad. Taskuraha saab suurem osa Eesti lapsi, kusjuures 6?9aastased saavad keskmiselt 15 krooni nädalas ja 10?14aastased 29 krooni nädalas. Emori küsitles 360 6?14aastast last üle Eesti.
Laste küsitluse tulemuse analüüs näitab, et lapsi stimuleerivad pigem visuaalsed kui verbaalsed eneseväljendusvõimalused. See tähendab, et tuleb lasta lastel joonistada ja meisterdada.
Sündmusturunduses on potentsiaali spordi ja liikumisega seotud üritustel.
Viimase paari aasta jooksul on teismelised ning teisme-eelikud tarbijatena palju teadlikumaks muutunud. Nad orienteeruvad üsna hõlpsasti mitmete (staatus)sümbolite maailmas ning teavad, mis neile meeldib, mis mitte. Järelikult on nendega kergem suhelda, kuna positiivsete tähenduslike märkide ring on suurem. Samas muutub suhtlemine raskemaks: kui valitakse ?vale märk?, võib see neutraalse vastuvõtu hoopis negatiivseks muuta.
Et lastele turundamises olla edukas, tuleb teha reaalsed müügiplaanid. Teadmatus on suur, kuna keegi ei oska täpselt öelda, kuidas kaup lastele ennast müüb.
Suuri probleeme tekitab turu ülehindamine, mille tulemuseks on suured lao- ja kauplusejäägid. Selle kauba realiseerimiseks Eestis ei ole head väljapääsu. Ka suured allahindlused ei aita, sest ?laste turg? küllastub kiiresti.
Lapsed tahavad vaheldust, uuendusi, üllatusi, tootetäiendusi. Lapsed ei ole väga lojaalsed tarbijad, sest nende tarbimisharjumused ei ole veel lõplikult välja kujunenud ning nad on ?tundlikumad? reklaami mõjutustele.
Lapsed liiguvad suurtes huvigruppides, kus liidritel on suur mõju teistele. Kui ühel lapsel on, peab see kõigil olema. Seetõttu on vägagi edukad tooted, mille lisaväärtuseks on kollektsioneerimine ja vahetusvõimalused, mänguoskuse lihvimine (nt Jo-Jo, Capsid).
Tavaloteriid on kaotanud oma atraktiivsuse ja suuremat huvi äratavad kiirloteriid (nt Coca-Cola korgikampaania).