7.detsembril algab Eesti apteeke ühendava kaubamärgi Apotheka tutvustuskampaania. Apotheka kaubamärgi alla on ühinenud tänaseks 69 Eesti apteeki hinnatava müügikäibega 400 miljonit Eesti krooni, mis on 1/3 Eesti apteegiturust.
Apotheka on loodud ja arendatud turundusketi põhimõttel, kus ühine tegevus toimub
koolituse, IT arenduse ja marketingi vallas ning apteekrite
koostööpartneriteks on hulgimüüjad ning juhtivad ravimitootjad.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.