Veel lõplikult kinnitamata andmetel oli eelmise aasta meediareklaami käive ASi Emor hinnangul 677 miljonit krooni, ehk 6% rohkem kui 1999. aastal.
Meediareklaamiraha jaotus järgmiselt: ajalehed 45,4%, televisioon 22,1%, ajakirjad 13,4%, raadio 12,1%, välireklaam 5,1% ja internet 1,9%.
Eelmisel aastal kasvasid enam just elektroonilise meedia reklaamimahud.
TOP 7 reklaamijat olid: Procter Gamble, Unilever, Tietopuhelin, Colgate-Palmolive, Mäkitorppa, Ritabell ja Coca-Cola.
Enim reklaamitud brändideks olid: Nokia, Q-GSM, EMT, Ühispank, Hansapank, ET ja Colgate.
ASi Emor juhatuse liikme Margo Veskimägi sõnul võib käesoleva aasta reklaamiturg kasvada +/- 10%, ehk umbes 740 miljoni kroonini. Enim kasvavad interneti ja televisiooni reklaamimahud.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.