Konkurendid taunivad uut turundusnippi, mis lubab klientide vanad võlad kustutada.
ASi STV Kaabeltelevisioon asepresident Raivo Mihkelsoo ütles, et soodustused on igas rajoonis erinevad, kuna kõikide piirkondade direktoritele on antud teatud piirides soodustuste pakkumise võimalused ning nad käituvad suures osas oma äranägemise järgi. Ainsana reklaamitakse võlgade kustutamist Õismäel, kuid Mihkelsoo sõnul on ka teistes rajoonides sarnane võimalus olemas.
?Kui klient tahab ja küsib, siis igal direktoril on õigus tema võlad kustutada ja maksesoodustusi teha,? kinnitas Mihkelsoo. Asepresident lausus, et võlakustutamiskampaania on toonud firmale hulga uusi kliente, täpne nn uute vanade klientide arv selgub homme. Mihkelsoo hinnangul ei tohiks kustutavate võlgade kogusumma ületada 100 000 krooni piiri.
Mihkelsoo sõnul tingis sooduskampaania seik, et mullu aprillis kaotas STV Õismäel umbes 800 klienti, kuna segaste seaduste ja korralduste tõttu kartsid kliendid telepildita jääda ning vahetasid STV sulgemishirmus operaatorit.
Tallinna Kaabeltelevisiooni nime all teenust pakkuva Tele 2 strateegiadirektor Peep Põldsamm ütles, et STV kampaania on taunitav. ?See kultiveerib klientides arvamust, et nüüd võibki võlgu jääda,? lausus ta.
?Arvan, et kampaania puhul on tegu loodusseadustega, STV on olnud programmitasude maksmise ja opereerimisega pahuksis, nüüd on viljad käes ja tuleb kliendile teenus tasuta kätte anda,? sõnas ta. ?On kliente, kes lähevad iga kampaaniaga kaasa, aga massilist klientide äravoolu me ei karda,? lisas Põldsamm.
ASi Starman Kaabeltelevisiooni tegevdirektor Peeter Kern ütles, et konkurentide nipp on küll huvitav ja põnev, kuid majanduslikku kasu ta selles ei näe. ?Äriline efekt näib väike olevat, kes korra ei maksa, see ei pruugi ka järgmine kord maksta,? hindas ta võlgnikele võla andeks andmist.
?Ilmselt on nad pidanud seda teed minema, kuna STV-l pole kliendiga juriidiliselt pädevaid lepinguid, mis sunnib neid võlgu korstnasse kandma,? lausus Kern.
Ta lisas, et kui juba vanad võlad on andeks antud, siis märkimisväärseid kulutusi juba väljaehitatud süsteemis olevate inimeste taas sisselülitamisega ei kaasne. Kerni sõnul Starman konkurendi kampaaniaga kliente ei kaota. ?Meie klientide arv suureneb pidevalt,? lisas ta.
Sõltuvalt piirkonnast ja kanalipaketist jääb kaabeltelevisiooni igakuine abonenttasu alla 100 krooni, klient lülitatakse süsteemist välja, kui ta pole tasunud kolme kuumakset. Seega võidab STVga taasliituja kuni 300 krooni.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.