Konjunktuuriinstituudi uuring näitas, et 2/3 peredest ostab kodumaiseid piimasaadusi, leiva- ja saiatooteid ja karastusjooke kauplustest, kus nimetatud kaupade valik on hea.
Samas pole tarbija rahul kodumaiste kaupade väljapanekuga või ülesleitavusega kauplustes. Heaks hindas seda vaid 14% küsitletutest, kusjuures võrreldes eelmise küsitlusega oli olukord isegi halvenenud.
2/3 küsitletutest märkis ka, et alati pole lihtne vahet teha kodu- ja välismaise kauba vahel. Viiendik peredest aga ostab toidukaupu kauplustest, kus kodumaine kaup kaob importkauba hulka ära.
Uudise vahendas Sulev Oll.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.