Eelmise aasta tuntuim massiüritus oli Õllesummer, selgus Ariko Marketingi jaanuari lõpus läbiviidud küsitlusest. Õllesummerit teadis spontaanselt nimetada 46% vastanutest. Õllesummerile järgnesid Tivoli Tuur 35 ja Tallinna Vanalinnapäevad 30 protsendiga.
Uuringu projektijuhi Indrek Kase sõnul ei mõista kõik inimesed Õllesummeri all ühte ja sama üritust. ?Näiteks teadsid mõned, et Õllesummer toimub Raekoja platsil või koguni Narvas,? ütles Kask. Tema sõnul on nende inimeste osakaal siiski väike, kes kohalikke õlleüritusi Õllesummeriks peavad.
Kui vastaja oli nimetanud kõik massiüritused, mis talle meenusid, loeti talle ette ülejäänud ning paluti igaühe kohta öelda, kas ta on sellise nimega üritusest midagi kuulnud. Aidatud tuntus oli suurim Õllesummeril, mida teadis 89% vastanutest. Järgnesid Tallinna Vanalinnapäevad 82% ja Tivoli Tuur 79%ga.
Positiivsemaid hinnanguid (meeldib väga või pigem meeldib) kogusid rohkem Tivoli Tuur, Õllesummer ja kontserttuurid Eesti esinejatega.
Kõige rohkem plaanitakse edaspidi külastada Tivoli Tuuri (32%), Eesti esinejate kontserttuure (31%), Tallinna Vanalinnapäevi (26%) ja Õllesummerit (25%).
Vastanutest ei lähe Pühajärve Beach Partyle kindlasti 20%, Sexpeditsioonile 18%, Viljandi Folgile 14% ja Õllesummerile 14% küsitletutest.
Massiüritustel mittekäinutest väitis 60%, et takistuseks ei olnud hind, 39% mittekäinu hinnangul sai määravaks just kõrge hind.
Üle-eestilises juhuvalimil põhinevas uuringus küsitleti 1001 inimest vanuses 15?74 aastat, jälgides paralleelselt vastajate arvu, soo, vanuse ja rahvuse kvoote.
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?