BRS soovis raudtee erastamislepingule allkirjutamiseks mõnenädalast lisaaega, mille jooksul oleks võimalik veel erastamisest loobuda, kirjutab Postimees. BRSi juhatuse liige Guido Sammelselg põhjendas seda vajadusega tutvuda põhjalikumalt Eesti Raudtee lepingutega, millele pole neil olnud piisavalt juurdepääsu.
Lisaaega nõudva probleemina vihjas Sammelselg Valga Külmvagunite Depoo kunagisele ligi 100 miljoni kroonisele nõudele. Eesti Raudtee peadirektori Parbo Juchnewitschi sõnul on see otsitud põhjus ning see nõue on ebareaalne, mida on tunnistanud ka Eesti Raudtee audiitor PricewaterhouseCoopers.
?See on absurdne! Probleem on pigem selles, et nad ei saa kõigest aru ega oska küsida. Eks see viivitamine ole seotud asjaoluga, et neil pole äriplaani langevate turgude jaoks,? rääkis Juchnewitsch.
Sammelselg kinnitas siiski eile õhtul, et BRSil finantseerijatega probleeme ei ole ning küsimus on vaid soovis võimalikke riske paremini mõista.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.