• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 02.05.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pehmed väärtused toovad uue logo

Kui varem seostati mobiilside operaatoreid eelkõige tehnoloogiaga, siis praegu peavad nad end teenindusettevõteteks. Teenindusega seostuvad aga eelkõige pehmed väärtused, millest lähtuvalt tuleb ka tehnoloogiale orienteeritud sümbolid pehmemate vastu vahetada.
Maakera, mille ümber tiirleb mobiilside punane joon, peab EMT avalike suhete juht Kaja Pino raskeks ja tehnitsistlikuks. ?Logo vaadates ei teki mingit emotsiooni. Omal ajal see õigustas ennast, aga ajad on muutunud ja ettevõte on muutunud,? ütles Pino. Logo vahetamine tähendab kogu välireklaami ja firma dokumentatsiooni väljavahetamist. Pino sõnul püütakse muutusi võimalikult kokkuhoidlikult läbi viia. Näiteks kasutatakse valgusreklaamil võimalikult palju vanu konstruktsioone. Kui palju logo vahetamine maksma läheb, lubas Pino meediale täna teatavaks teha.
?Meie jaoks oli kõige suurem kulude allikas kaupluste ilme muutmine,? ütles Radiolinja Eesti turundusjuht Anu-Mall Naarits. Mööbli, valgustuse, esitlusstendide, voldikualuste, valguskastide väljavahetamine läks ettevõttele maksma 1,8 miljonit krooni. Sellele lisandusid kulutused reklaamikampaaniale ja üritusturundusele. Kuna graafilise identiteedi töötas välja emafirma, siis sellele kroone ei kulunud.
Kuna logo vahetus oli pikalt ette planeeritud, prognoosis Radiolinja Anu-Mall Naaritsa sõnul nädala täpsusega ette blankettide, ümbrikute ja lepingute kulu ega pidanud vana sümboolikaga materjale ära viskama.
Radiolinja Eesti avalike suhete juhi Helena Lõhmuse sõnul on logo vahetus ettevõttele positiivselt mõjunud. ?Arvelt, mille klient kätte saab, vaatab vastu uus imago. Kliendileht, erinevad materjalid, reklaamid meedias, kõik tutvustavad uut logo ja uusi väärtusi. Inimesed on olnud altid vastu võtma neid uusi väärtusi,? ütles Lõhmus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 16:39
Hea eeskuju: kaitsevägi hävitas eelmise digikoristuse käigus ca 40 terabaiti digiprügi
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele