Vaatamata sellele, et välimeedias on suvel võimalik kergemini reklaampindu saada kui aprillis ja mais või septembris ja oktoobris, on praeguseks hetkeks magusamad välireklaampinnad sügiseni välja müüdud.
Megameedia OÜ müügijuhi Helen Toomi sõnul on nende 6×3 reklaamtahvlid Tallinnas oktoobrini välja müüdud. Tartus ja Pärnus võib sama suurtel pindadel paarinädalasi kampaaniaid ette võtta augustis või septembris. ?Narvas on meil kaks 6×3 reklaamposti, millest üks on pidevalt täis,? ütles Toom.
Septembrini on välja müüdud ka Tallinnas prügikastidel paiknevad reklaampinnad. ?Paar väikest auku siiski on,? tunnistas Aristex OÜ juhataja Kristjan Meri.
Enim tahetakse kaubanduskeskusteäärseid ning linnadest sisse-välja suunduvate maanteede äärseid reklaampindu.
Mediapooli projektijuhi Annely Luikmeli sõnul kasutatakse suveperioodidel tavapärasemast intensiivsemalt väljaspool Tallinna paiknevaid välimeediapindu. Näiteks läheb hästi reklaampindade müük Pärnusse.
Enam õigustavad end suvel ka valgustamata reklaampinnad.
Unicomi Balti turundusdirektori Juta Ristsoo sõnul ei ole Eestisse veel jõudnud välisriikide tava müüa pimedal ajal valgustamata reklaampindu 75% soodsamalt.
Valgustatud reklaampindade reklaamiga katmise kasutegur on suvisel valgemal ajal jällegi väiksem, mistõttu õnnestub neid pindu kevad- või sügiskuudega võrreldes hõlpsamini saada.
Välireklaami on võimalik tellida, valmistada ja tahvlitele paigaldada minimaalselt kümne päevaga. Ometigi on tõenäosus pooleteisenädalase tegutsemisega edukas välikampaania püsti saada väike, sest magusamad kohad on tõenäoliselt juba hõivatud.
Juta Ristsoo sõnul peavad välimeediafirmad juba praegu ettevõtetega läbirääkimisi reklaampindade kasutamise üle järgmise aasta sügisel.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.