Seoses sertifikaadiga on AS Kalev ekspordijuhi Pärt Põderi sõnul kondiitritööstusel kavas juba sel aastal müüa Ameerika Ühendriikidesse 10 000 kilo käsitsi vormitud ja maalitud martsipanikujukesi.
Kosher sertifikaat annab õiguse kasutada tootel OU kaubamärki, mis toimib kvaliteedimärgina just USA turul. Sertifikaat on tugev kvaliteedimärk ka Vahemere äärsete riikide tarbijate jaoks.
Hetkel on ASi Kalev põhituruks Eesti siseturg, neljandik kogutoodangust läheb ekspordiks põhiliselt Lätti ja Leetu.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.