Astro Raamatud OÜ projektijuht Villu Järvesoo peab Eliyahu Goldratti raamatu populaarsuse põhjuseks raamatus edasiantavate probleemide igapäevaselt ja tulemuslikult rakendatavaid lahendusteid. ?Suuremat müügiedu saavutavadki praktilised raamatud, mis on koostatud reaalsete probleemide ja nende lahenduste põhjal,? ütles Järvesoo.
Tartu Ülikooli raamatupoe juhataja Ülle Kollo sõnul aitas Goldratti raamatu ?Asi pole vedamises? müügiedule kaasa ka autori esimese raamatu ?Eesmärk? populaarsus.
Kollo sõnul on teiseks läbi aegade enam ostetud raamatuks olnud Tartu Ülikooli professori Mait Miljani kirjutatud ?Hinnakujundus turunduses?. Uuematest raamatutest hindavad spetsialistid Kollo sõnul Patricia Seyboldi ja Ronni Marshaki raamatut ?Customers.com. Äri internetis ja laiemalt?.
Postimehe raamatuäri ostu- ja hulgimüügijuht Ly Tuubel soovitab turundusalase kirjandusena lugeda Ann Vihalema raamatuid. ?Neid võiks nimetada lausa turunduse aabitsateks. Probleemid on lahti seletatud lihtsalt ja põhjalikult, toodud on palju näiteid,? põhjendas Tuubel.
ASi Rahva Raamat osakonna juhataja Helve Kääri sõnul ostetakse praegu olemasolevatest turundusraamatutest kõige enam Seth Godini ?Nõusolekuturundust?.
Kui võõrkeelset turundusalast kirjandust ilmub maailmas palju, siis eesti keelde tõlgitakse sellest pisku. Eesti oludesse paremini sobivaid Eesti autorite kirjutatud turundusraamatuid ilmub vaid üks-kaks nimetust aastas. Kõige värskem eestikeelne turundusalane raamat, Heiki Sirkeli ?Turundusuuring?, ilmus käesoleva aasta veebruaris.
Avalikkussuhete-alaseid raamatuid avaldatakse Eestis veelgi hõredamalt. Seni on ilmunud vaid ingliskeelse raamatu ?More about Public Relations? tõlge ?Avalikud suhted ? mis need on?? ning Madis Petersoni ?Suhtekorraldus?. Mõlemad raamatud on Tallinna suuremates raamatuärides väljamüüdud, Tartus neid aga veel leiab.
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?