AS Liviko uuendas juuni algul täielikult üht oma tuntumat ja pikaajalisemat viinabrändi 'Viru Valge'.
Ettevõte alustas 'Viru Valge' villimist Järvakandi Klaasi ühekordse kasutusega senisest sihvakamasse pudelisse. Täielikult uuendatud on ka 'Viru Valge' etikett ja kujundus, mille tutvustamiseks alustab Liviko jõulist imagokampaaniat.
'Moed muutuvad ja uuenduskuur on ka traditsiooniliste toodete puhul aeg-ajalt vältimatu,' ütles Liviko turundusdirektor Janek Kalvi.
'Viru Valge' tootesarja uuendamiseks ja ümberkorraldusteks tootmises investeerib Liviko tänavu ligi 2 miljonit krooni, millele lisanduvad veel investeeringud turundus- ja reklaamitegevuseks.
ASi Liviko selle aasta kuue kuu kasum oli 12,8 miljonit krooni ja netokäive 155 miljonit krooni.
Kalvi sõnul on Viina Liidu andmetel Liviko turuliider nii kogu kange alkoholi osas 33,7 protsendi suuruse turuosaga kui ka ainult valge viina osas 28,8 protsendi suuruse turuosaga.
Liviko müüs juunis 182.170 liitrit viina ja kokku 258.560 liitrit kangeid alkohoolseid jooke.
Livikol on ligi 1500 aktsionäri, aktsiate kontrollpakk kuulub NG Investeeringute AS-le.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.