• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • 08.02.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennutransport ootab usalduse taastumist

Boeingu aktsia edasine käekäik tundub olevat hetkel väga seotud usalduse taastumisega lennutranspordi vastu.
Ettevõtte enda nägemus tsiviillennukite tootmise osas selleks ja järgmiseks aastaks on üpris kehv, kuid ülejäänud segmentide tugevuse tõttu ei maksa karta, et Boeing kahjumisse kukkuks. Lisaks lennutranspordi mahtude langusele morjendab ettevõtte olukorda ka see, et möödunud aastal napsas USA ja Briti uut tüüpi hävituslennukite tootmise lepingu Boeingu eest ära konkurent Lockheed Martin. Lepingu maksumus oli aga 200 mld dollarit. Veidi võib end lohutada sellega, et USA patriotislik meel ja terrorivastane võitlus laseb vaevalt, et Boeingu militaarlennukite divisjonil kärbuda. USA aga ongi just riik, millest ettevõtte heaolu sõltub, kuna ta annab kaks kolmandikku ettevõtte tulubaasist.
Tänu kulude kokkuhoiule võib loota, et ettevõtte suudab kuidagi ehk hoida kasumlikkust kuid langev käive eriti veel aktsiat ostma ei kisu.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele